Lezbiyen, Gay, Biseksüel, Travestilerden Yürüyüş

izmir Lezbiyen, Gey, Biseksüel, Transeksüel ve Travesti (LGBTT) grubu ‘Onur Yürüyüşü ikinci kez gerçekleştirildi.

 

Akşam 18.00 gibi yaklaşık 500 kişi Alsancak Garı LGBT gruplar ve travesti üyelerinin önünde toplanan, geçen yıl Onur ilk ‘yürüyün ikinci gerçekleştirildi düzenledi. Gökkuşağı renkli bayraklarını taşıyan LGBT üyelerinin elinde, yol boyunca çeşitli sloganlar attılar. Renkli giysileri ile yürüyüş grubu, Alsancak İskelesi önünde geldi. Burada grup adına bir açıklama Demeter Volkan, “Ben o gün kimse intikam kendinden farklı. Ergun devlet bize rip çalışırken göz ardı görür olacaktır. Yine. Devletin LGBT birey başına bir gün gelip eminim, yapılan çabalarımızı ve imanımızı karşı bizi kırmak için bu tekerleğin dişleri olacak “dedi.

Grup daha sonra çalınan müzik ile eğlendiler.

Continue reading »

Travestiler Ayrımcılık Artık Son Bulsun Dediler

Bir restoranda alışveriş, hatta Türk Ceza Kanunu (TCK) “utanmaz hareket” ve “teşhircilik” yerken ise Cumartesi (9 Ekim) üzerine istanbullu travesti ve transseksüeller İnsan Hakları Derneği (İHD), sokakta yürürken, bir basın toplantısı düzenledi maddeler de para cezası olduğunu açıkladı.
Biz ayrımcılık ve şiddet konusunda ne gibi İstanbul travesti ve transseksüellerin konuda, Lambda İstanbul Eşcinsel Sivil Toplum Girişimi, İHD İstanbul Şubesi, İstanbul Toplumsal Ekoloji Platformu yaptığı basın açıklamasında, “Biz artık son istediği bu ülke ve transseksüel bireylerin yaşamak “bulmak denildi.

Açıklamada polis eğitilecek istendi.

Kurban suçlu gibi muamele edildi

Son 1.5 yıl, kolluk ve savcılar, habitatlar küçültmek ve yeni konu para cezaları yok görünürlük transseksüel insanları, para cezaları, TPC 419 ve sözü edilen 576 malzeme kesim açıklar ve bir yolunu buldu.

Bir restoranda alışveriş, hatta travesti ve transseksüeller, “bile bile biz, güvenlik güçleri, bizim güvenlik, saldırıya olduğunu belirterek, uygulanan yemek sırasında ise” Halka utanmaz hareket “ve” teşhircilik “konu, bu maddelerin kendilerini sokakta yürürken düzenleyen , suçlular yapmak gibi yerine bile yenerek, gözaltına, kelepçeli, tedavi. polisin önünde çekmek için gidiyor bize saldırdı bizi korur “dediler.

Bir travestitransseksüel olmak, bir suç mu?

Açıklamada şu görüşlere yer verildi:

Transseksüel travesti varlık bir suç, utanmaz teşhircilik hareket ya da öyle: * Bu durumda biz sormak istiyorum?

* Cevap açıktır. Belirsiz olarak “Utanmaz hareket”, “teşhircilik”, bizim doğal varlığına karşı kullanılmaktadır.

* Temel amacı evde, sosyal yaşam ve icraya değil sayan bize sınırlandırılmasıdır.

* Ama biz var, biz buradayız. Bu ülkenin ve herkesin bir insanların eşit haklara sahip olmalıdır.

* Bizim haklarını korumak için devletin görevidir. Bunun için, polis eğitimli olmalı, bu haksız uygulamaya bir sonu olmalıdır.

Continue reading »

Açlık Grevindeki Travesti Kaleminden

Bafra T Tipi Cezaevi çünkü Avşa trans birini uğramış insan hakları ihlallerinin bir açlık grevine başladı, Kaos GL Derneği yazmak yaşadıklarını anlattı yazdı.

Sistematik bir şekilde cinsel taciz ve şiddete maruz kalan, bu nedenle cezaevine gönderildi Bafra Kocaeli alınan Avşa, belirten, 60 gündür açlık grevinde olduğunu. Avşa uğradığı insan hakları ihlalleri sayısız vardır.

Giresun velileriyle kalırken Avşa 2009 yılında, İcra Ajansı memurları cinsel istismara maruz kalmaktadır. Onlar saldırı hareketleri yargı memurlarının delil ile birlikte yaşamak ve Giresun Ağır Ceza Mahkemesi’nde mahkum edilir. Avşa tokat Mücadele Ajansı hayatın güvenliğine transfer olursa neden gösteriyor.

Sapık uğrak memuru
Avşa istismar Tokat İcra Dairesi memuru yalnız bırakmadı. O ziyaret, ve daha sonra bir başka polis memuru da meslektaşım tokat gelmeden önce çalışmaya başlar. Herkes Tokat İnfaz Kurumu öğrenir o Avşa deneyimleri. Baskılar önce Avşa sonuçları Niğde, sürüler halinde daha Bafra Gümüşhane.

Cinsel saldırı, dayak meydana, ateş!
Bafra diğer memurlar bu kez cinsel taciz ve şiddet Avşa maruz kalmaktadır. Bafra’da 22 ay kaldı; taciz ve tehdit “, kare dayak” atar herkesin önünde saçlarını tutan bir subay yönetimini anlatırken. Avşa da önceden tespit edilmiş şiddet görevlisi cinsel taciz. Avşa Bafra açıklıyor yaşadı:

“Şikayetler iyi değil, terk edilmiş!”
“Yüzüm geçiştirilmiştir basit bir rapor istendi hastane revir gönderilmeyip kurumlara tanınmaz hale gelir. Ancak olayın bir gün, bir gün ağırlaştırılmış acilen Bafra ile 23 Aralık 2013 sonra kaldırdı sonra üzerine Devlet Hastanesi’ne yapılan benim tedavi edildi ayrıntılı bir rapor verilir. Ve kurumdaki personel ve yöneticileri, bazı subay psikolojik sorunlar, taraflar söylemek için aksi takdirde iyi olmaz, benim şikayeti vazgeçmek, anti-depresan ilaçlar ile ayakta olduğu kadar geldi ve bana saldırdı. ”

Travestiler kötüye!”
Kamera kayıtları ve hastane raporları, Avşa ve şikayetlerine rağmen geçiştirilir “diyerek kovuşturmaya gerek yoktur”. Avşa tranny çünkü hiçbir orta taciz var! Ve “Travesti taciz nedeniyle mümkün hayatın olağan aykırı değildir oluşuyor!”

Açlık grevi 60 gün vardır yaşamı tehdit
Bundan sonra onlar Avşa açlık grevi girer yaşıyor. O bir açlık grevinin 60. günü mektup yazdı. Nedeniyle hayati sıvıların kaybı 16 Şubat’ta Bafra’da yapılan sınavda tehdit altında olduğu söyleniyor. 2 ay içinde 20 kilo:

“O benim dosyasında, ve daha önce Giresun İcra Dairesi de bana uygun bir hapis cezası ve tatsız olayların kendileri ile haksız ve tamamen asılsız ifadeleri bana korkusuyla yaşamak aynı şey alınan cinsel saldırı faillerinin subayların uğradığı Korkulan Dava 60 gün boyunca açlık grevi am amacı ile ben de sesimin yüksek makamları duydum. açılmıştı. Bafra Hastanesi 16 Şubat’ta hayatımda benim tedaviler sırasında riski nedeniyle bildirildi benim vücutta sıvı kaybı.

“Ben hapse girmeden önce yeşerdi, ölmek istemiyorum”
“Benim sağlık devam ve benim sağlık ciddiyetini koruduğu hayatımı tehdit ciddi bir biçimde kötüleşti, ben bunu bilmek. 2 Nisan tarihinde Adalet Bakanlığı, 3 aile de şahsen benim sunulan tüm şikayetlerin bulunarak bizim için büyük bir görüşün istiyorum.

“Ben £ 62 düştü, 2 ay içinde 84 kilo. Üst makama Tüm şikayet dilekçeleri ben bir sonuç. Tanrı alamadım rağmen, benim, sen açlık kimseyi terbiye değil ile resmi bir ifadedir. Açısı ben 60 gün ve Ben hapse girmeden önce daha yeşerdi çünkü. ölmek istemiyorum. “

Continue reading »

Direnen Bedenlerdeki İmkansiz Travesti Kimlikleri

Biyolojik vücudumuzun sürekli kategorik tözc ediledur bina, kurallara göre heteronormatif dilbilgisi cinsiyetçi temsiller yapılan, dünyanın anlamlarının rolü, zinciri, kısaca toplumsal cinsiyet kimlikleri, postyapısalcı teori ve boşaltmalı göstergelerinin çağrışımları birleştirme olmaya başladı sadece düşünmek için yeni şeyler teorik alanı değil, aynı zamanda pratikte yepyeni şeyler bize performe başlamasını sağlar.

Queer eski kavramına dayalı toplumsal cinsiyet çalışmaları tarihin bir sürü, “kimlik değil, bir imkânsızlık ile … bir kimlik duygusu ilişkili bir durum göstermek açısından.” Durudoğan Butler gözden Diye açıkladı. Butler, terim “sörfçü dönem” queen (1) belirtiyor. Kimliğini ifade eden bir terim, aslında hiç de öyle değil gibi ilk aşamada, queer, lezbiyen, gay, biseksüel, travesti ve transseksüel bireyler genelde anlaşılmaktadır. Bir terimdir dahil olmak üzere heteroseksüel bireyler. Bir dakika önce söylediği gibi, temelde tüm bu kimliğin imkansızlığını demektir.

Butler göre cinsiyet esasa etkisi performatif ve kurulan düzenleyici uygulamanın bir dizi dayatılarak sahip olmaktır. Şöyle Butler ifade eder:

Cinsiyet ifade veya cinsiyet kimliği bir arkasında değildir; Bu kimlik, tam kendisi ‘belirtileri’, ‘ifadesi’ performatif tarafından kurulan olduğu söyleniyor sonucudur. (2)

“Toplumsal Cinsiyet” i Butler, queer kavramının iç-out bir tork yaratarak tanımlamak değil, performatif cinsiyet dışında seks isteyen dahili heteronormatif kategorisinde “karşı” yalnızca yapısalcılık sonrası toplumsal cinsiyet çalışmaları “kadın”, “erkek” olarak hizmet veren ve performatif bina olduğunu ayırma içini sıyrılmaya farklılıklar ele alan, farklılıkları dışlama parçalayarak dışlayıcı söylemler, ait olduğu içkinliği içerir ve tüm hegemonik tükenebilirlik ile queer performativit performans ve tam da bu nedenle kullanımlarını göstermek için özcü kategorik kimliklerin imkansızlık dahil olmak üzere cinsiyetçilik,.

Hardt ve Negri, kitapta “Çokluk”, yeni direniş desen gelişimi alternatif formları oluşturarak hükümete karşı toplumsal vücudun queer siyaset oldukça tartışma açacak nasıl açıklayıcıdır. Queer performativit direnç fiziksel formları arbedeye dönüştü nasıl ortak Hardt ve Negri, hareketli bir yolu olarak bir tür tanımlar ve açıklar performansa dayalı işbirliği ve iletişim:

Yanı sıra üretilen ve bağlama sürekli siyasi anlam çoğaltılamaz diğer sosyal kuruluşlar, yeni sosyal formların oluşturulması kurtulmak mevcut toplumsal vücudun farklı bir performans sergileyen ile cinsiyet gündelik performans mümkün olmasıdır. Queer siyaset, performatif, toplu isyan ve projenin oluşturulması bir tür mükemmel bir örneğidir. Aslında, genellikle kimlik mantık imha karşılık eşcinsel kimlik siyasetinin onaylanması değildir. (3)

Ama “queer” terimi kimlik mantık olarak tanımlanan zaman bir döneme ait toplumsal cinsiyet çalışmaları, ırk, din kadar cinsiyet ve cinsellik ya da cinsel yönelim inşaat “özne-kimlik” olarak algılanıyor olsa da, yok edilmesi veya kimlik imkânsızlık için , sınıf, etnik köken, böyle bir kimlik inşası duruma gelir gibi parametreleri içerir. Eğer sürekli gezinmek için her durumda bir terim gelen kategorileri queertözcükimlik yana yeniden kurgulanadur bir kimlik ve imkansızlık sınırları kategorik içerme ve dışlama biçimi içinde güzelle sosyal “diğer” kurgu düzenlenmiş ve parçalama kimliklerin tüm performe edilir aynı zamanda. Kitap Gender Trouble son bölümünde, Butler, cinsiyet kimliği ve ırksal kimlik paralellik açıkça ifade edilir, çünkü:

… Cinsiyetçilik, homofobi ve ırkçılık, yani, beden, cinsiyet, cinsellik ve / veya “patlatma” reddetmek nedeniyle renkli bir eylemdir, daha sonraki kültür eylemi hegemonik kimlikleri back “darbe” toplumsal cinsiyet / ırk / eksen setleri ve birleştirir için cinsellik temelli ayrımcılık. Dünyayı bölerek kurulan “iç” ve “dış” şeyler tabi, sosyal düzen ve ince bir sınır denetim amaçları için muhafaza edilmektedir. (4)

Hiyerarşik “konu” ve olarak kurulan dibinde bu ince sınır “diğer”, “iç” ve “dış”, yabancı, aşağılık, hasta, bükülmüş, düşman, vahşi, ilkel, saldırgan, “öteki”, yani korkutucu, bilinmez , iktidarın “dışında” tehdit, ürkütücü anlaşılmaz, sınıflandırma gibi hakimiyeti ve söylemsel cihaz başka bir düzenleme şeklinde kendini gösterir. Sızan gücüne dayalı her birimiz bu ENDER beden kadar kontrolü en güçlü yöntem ve tam da bu nedenle, iktidara karşı fiziksel dayanımı en dinamik bir alandır.

Histerik kadınlar hastalıklı veya sapkın eşcinsel erkekler, görünmez / açıklanamaz lezbiyen terörist Kürtler, yoksul ilkel ve vahşi zencinin hırsız / katil, yabancı / öngörülemeyen göçmenler polislik mekanizması gibi maddi kategorizasyon sürdürmek, güç ve kendisi trans bireylerin işleyişini bozar ve tanımları ile söylemsel ötekileştirme oluşturur. Ancak, onun söylemsel performatif maddi kategoriler ikilik olarak kurulmuştur birlikte ötekileştirme ve bu nedenle kuruldu ve ikiliği inşa edilmiş olduğu ölçüde tam performatif dahil gücü, temelinde hala performatif yok edilebilir vardır. Yıkılabilirlik kesin çünkü uzayda tahakküme direniş güç yapısökülebilirlik mekanizması getirmek vardır. Maddi kategori “diğer”, “dönüm” değil, “biz” değil “öteki” vahiy “Biz-konu” “akıma karşı” olmak, yer boşaltarak farklılıklar “iç” ve “dış” “içeride hem de gezinmek tam olarak ne zaman ve seçkin queer hiçbir zaman sınır olmadığı ince açık arasındaki özdeşlik ve onlar her an çökebilir gerçeği de dahil olmak üzere diğer “performatif fuar, şeklinde imha her an In-out sınırı habercisidir.

Hülya Durudog, queer, bu aşağıdaki deyimi ile iyi bir haber açıklar ki bu noktada tam da:

Mantık normları Queen fikir içerir sürekli “tuhaflaştırıl olduğunu” vamp için, yoldan kaldırıldı kimliğin her türlü saptırmak için … yönlendirilir. Bu şekilde kimlik-her normatif kimlik kurucusu tür yanı sıra her türlü baskıcı ve dışlayıcı gücü de nötralize etmek … Farklı formatları dışlanma çeşitli kimliklerin sabit fikirlere dayattığı ideoloji, “hatta onları marjinal ve azalmalara “şeyler değer yaş tutulması neden olur. Queer adlı çok geniş bir anlam kazanmak için, anti-homofobi tutum dayanarak tam da bu dışlama kimliğinin kesiştiği oluyor. (5)

Bu anlamda, terim queer kimlik anarşinin o söylenebilir sanırım. “Queer” tüm kimlik, süreklilik mevcut sosyo-politik mozaik saflık kavramına kurulan ve sorguya bütünlüğünü zayıflatmaktadır edildi. Hükümete karşı çalışan olarak toptan içerme ve toptan dışlama, bir kimlik kurgulama kimlik yerine hegemonik yapıları hala gücü dahilinde queer gücü daha, siperler bir kimlik derhal dış güç hükümet karşıtı kimlik konumlandırma kendini oluşturmak için bir direnç mekanizması değil performe yıkama sıvıları ve kimlikleri tüm muhtemel bozulmasını başında yer alan ve bir eski haline gelir.

Oluşturulacak direnç içeriden odak karşı tüm otoriter kimlik dayatmalar Kraliçesi, bozulur baltalamak kimliğinin gücü içindeki “İçerdekiler” bize, “biz”, bir dış “biz” bir direnç mekanizması geliştirmek amacıyla karşı güç olarak tasarlanmıştı çünkü bize tekrar ters “dost-düşman” in, “biz-öteki” ikiliği kalmış olacak. Bir kimlik anarşi queer, dolaşmış arasında açık havada değil, kimlik her biri yoldan zaten hiçbir zaman olarak okumak olabilir, her tuhaflaştırıp belirsizleştirerek, dışlanan, marjinalize yıl bile anında odası matem yapmaya değer tutulması ile içinde her dışlanma kadar devalüe kimliklerini koruduklarını . Onlar yok gibi bu şekilde, iktidar tarafından queer hiyerarşik aslında esasa asla kimliklerini dayatılan, her kimlik-ki inşa performatif / söylemsel içi dolu her “özne-öteki” gibi değildir boş gösterenler dahil olmak üzere güç kendi kimliğini, bize tekrar hatırlatarak ve zaman oluşturmak anında yerleşik “iç-dış” sınır baş tüm hiyerarşisini dağıtır.

Kimliği vücut imha en etkili silahtır. İnşaat ve görev, rol ve bedensel performans temsilcilikleri yüklenen kimlik ve üzerinde tekrar dayalı olduğunu bir kimlik sürdürmek. Fiziksel direniş her türlü karşı doğru / yanlış, çirkin / iyi, iyi / kötü, ahlaksız / ahlaki, sağlıklı / hasta, normal / sapık formu düzenleyen dualiteyi Vücudumuz, hegemonik söylemlerin iktidar gücü için üzgün faktörler direnç odaklanır kalkınma, böyle bir direnç Gösteriliyor kesinlikle gereklidir noktasıdır.

Continue reading »

Kanal Muhabiri Travesti Kimliği Sebebi İle Para Cezasi

IMC TV muhabiri Michelle Demishevich sözel ve fiziksel taciz sonra duruşmada karar başladı yaşadı. Demishevich sözel ve fiziksel şiddet, Derya Tüzün iki bini para cezası ödeyecek.

Ne olmuştu?
Köpek yürüyen bir kadın tarafından 2011 yılında Demishevich “Eğer Ramazan ayı boyunca sigara mı?” Diye uyardı. “Saygılı Do olun?” Yanıtı üzerine “sen, ben seni! Kadın, erkek sen misin olacak saygı duyuyorum?” O fiziksel olarak da bir kadın tarafından saldırıya uğradı, cinsiyet kimliği üzerine saldırdı Demishevich.

5 polis memuru omuzundan yumruk Demishevich, kadının kardeşi yanında sahneye geldi, polis memuru saldırıyı görmediklerini söylediler. Şişli hakaret ve kötü muamele karakolda Demishevich kadını saldırmak için kendini maruz beş polis devriye arabası tarafından saldırıya uğradı ve kamu barışını bozmaya suçlamaları ile karşı karşıya geldi.

“Biz, duruşma sırasında LGBTI kavramını anlattı”
Kaosgl.org için Demishevich karar ve dava süreci değerlendirildi. LGBT böyle Demishevich gibi kavramları tanımlamak belirten dava sürecinde, cinsiyet kimliği, cinsiyet genelinde hakim söyledi:

“Bu çok zor bir tedavi oldu. Ilk deneme lezbiyen, gey, biseksüel, trans ve interseks de yargıç cinsiyet anlatmak için. İkinci işitme söyledi ve nefret suçlarını geçti. Biz dava olduğu gerçeğini unut. Kavramı LGBT mücadelesi, biz yargıç da endişeliydi. kavramı hakkında sorulan her soru. gerçekleri anlatmaya başladı not aldı. Sonunda, transfobi cezalandırılmış oldu. ”

“Karar görüntülenen diğer durumlarda emsal olduğunu”
Geçmişte olduğu gibi birkaç dakika içinde cinsel kimlik kavramları dayalı transfobik nefret suçları. Bu durumda Demishevich emsal gösterilen fikir: “. Transfobi nefret suçları kapsamında ele alınması başlıyor haksız tahrik bir emsal olabilir adalet önünde eşitlik elde edilebilir..”

mücadelede yasal işlem transfobi, homofobi, gey, trans ve bu nefret suçu yazma gibi kavramları korumak için önce LGBT adalet ve eşitlik karşı nefret suçları her zaman mümkün değildir. Zaman hakimler, dışlanmış ve ayrımcılığa kimlik çoğu ya görmezden, ya da hukuka aykırı bir şekilde eşcinsellere ve trans cezalandırmak için tercih edebilirsiniz.

Saldırıda Eryaman önyargı güdü ifadesini geçmişti
Tebliğ, terim trans bakan mahkemeye Ankara Eryaman’daki sistematik saldırı “önyargı güdüsü,” diye geçmişti. Altını toplumsal önyargıların tetik not edildi “denilen Ankara’da çalışan başından itibaren sanıkların ve kendilerini travesti, bu bireylerin kasıtlı yaptıkları eylemleri yaralama, tehdit, zorlama 5000 TL düzeni kurulmuş dernek amaçlamaktadır”.

Çiçekler Rosh dava
Diyarbakır’da babası ve iki amcam Temmuz 2012’de öldürüldü tarafından eşcinsel olduğu için Roş Çiçek durumunda ise; cinsel yönelim yaşam hakkının ihlali kabul edilemez olduğu belirtildi. Cinayet sanıkları birçok gey ve trans haksız tahrik aksine oldu yapılmamıştır.

Eğer not kaç görüyorum, çünkü hakaret ve saldırı ev maruz babası tarafından kötü muamele Roş Çiçek, cinsel yönelim nedeniyle çözünürlüğü. Mersin Rosie annesi işveren işten çıkarma ile müzakerelerin bir sonucu olarak bir nakliye şirketi iş bulmuş da dikkat çekildi.

“Cinsel yönelim için yaşam Ayrılmaz hakkı”
Baba davanın gerekçeli kararı ise müebbet hapis cezasına amcalar katil şu ifadeler yer almıştı:

Istikrar gösterir çünkü “çünkü söylentiler ve kurbanın cinsel tercihleri ​​tarafından rahatsız edilmeden farklı cinsel tercihleri ​​Babam ve iki amcam, Roş Çiçek kasten öldürme suçu işlediler.

“Uluslararası ve ulusal yasal düzenlemeleri göz önüne alındığında; Çünkü bir kişinin farklı cinsel yönelim,. Yaşam hakkının yoksunluğu hiçbir koşulda mümkün değildir Böylece, kurban, haksızlığa karşı herhangi bir eylem olmadan davalı, sadece gerçek cinsel yönelim içerir ve çünkü kabul edilemez deneyimli rahatsızlık kaynaklanan herhangi bir nedenle öldürülen toplumdaki bu eğilimin ölen aile. Bu gerekçelerle, sanıkların haksız tahrik hükümleri uygulanmamıştır. “

Continue reading »

Son Yorumlar